tisdag 16 september 2014

Har beställt…..

Det blev visst en del beställt men behövligt.



Jahopp nu tröttnade jag på att koka Te vattnet på spisen för att jag inte orkat köpa en ny vatten kokare..
Blev en Philips.



Kaffebryggaren här hemma gör inget gott kaffe och lukta alltid konstigt från den, blir dags att byta ut den också. Och ja jag har rengört, kalkat av etc men fortfarande inget gott kaffe.
Blev en Moccamaster. Har haft en sådan innan och var grymt nöjd. 
Nu fanns det även med termos kanna. 




Så tröttande jag på all denna förbannade disk som stackars Henna "Mannen min" 
få stå med dag ut och dag in. Min rygg palla inte att stå rätt upp och ner och diska
Blev en Electrolux Bänkdiskmaskin.




Dammsugaren mm den stora klumpen man har här hemma.
 Så det fick bli en tystare och smidigare Electrolux.



ByeBye
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar